söndag 29 mars 2009

Humlan...


Felix säger hej då!

I går var det dags för månadens Humlan träff. Det kom många familjer, rekord nästan tror jag?
Vi fick besök från halva mellan Sverige, "nästan" lätt överdrivet!
Karlskoga, Vingåker, Köping, Västerås och Örebro.
Det är kul att det kommer familjer även från andra städer, där ser man vilken otrolig nytta man har utav nätet, man kan hitta och bli hittad på ett enkelt sätt!

Det var extra kul att få träffa "Ylvisen"och Felix som jag bara haft kontakt med via bloggen och MSN förut, jätte kul att få träffa lilla Agnes och hennes mamma också(från Köping) hoppas ni kommer fler gånger, trots avståndet!



William gilla saker man kan liggai och bädda!

4 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en trevlig dag, tycker du är suveränt duktig, ska du veta.

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att ni var många. Man har så stor nytta av att prata med andra föräldrar.

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag gör det inte ensam och jag gör det mest för min egen skull! Det är jätte kul!

    SvaraRadera
  4. Det var en mycket trevlig stund vi fick hos er, så vi kommer garanterat tillbax!

    kram Jenny från Köping

    SvaraRadera

uppercut

hotel