tisdag 25 mars 2014

Ont i benen!

Ja så är det, ont som bara fanken i skenbenen och knäna. Så går det när man tror att man är Maria Akraka. Jag gick ut för hårt och sprang fast det gjorde ont. Ska till min naprapat i dag i ett annat ärende, får fråga henne vad jag ska göra åt det onda. 
Men jag kan meddela att jag gått ned i vikt, japp! Kör 16:8 sedan ca 1 månad, väldigt effektivt för mig. Sedan har väl luffsandet gjort en del också kan jag tro! 

Från det ena till det andra så har jag äntligen köpt mig en riktig system kamera så nu kommer jag att plåga alla med bilder av skiftande kvalitet, jag övar...  och jag skulle verkligen behöva en kurs!




1 kommentar:

  1. Det med fotandet som med löpningen... tar lite tid i början att lära sig... men skärpan ställer man med ringen eller med autofokus ;)
    Helena.

    SvaraRadera

uppercut

hotel