onsdag 8 april 2009

Påsk städat!

Tjusigt påskris va?

Nu börjar det kännas som att påsken gärna kan komma.
Jag har städat i dag och strukit påskdukar.
Känner mig klar med allt som ska vara klart!

I morgon ska vi ha lite kalas för Rasmus, han har önskat att vi ska bjuda på smörgås i stället för tårta, han är inte mycket för tårta och sånt, så i morgon blir det till att baka bröd.

Regnet smattrar mot fönsterrutorna så det känns helt okej att bara sitta inne och kura i kväll, undrar om det är nåt bra på tv?

2 kommentarer:

  1. Har oxå städat men blir aldrig färdig känns det som.Sanne har strykit dukar och jag har hittat mina tre påsk hönor...pyntat och klart, jobbar till 18.00 i morgon så då blir inget gjort.Här är regnet borta och solen glimtar.
    Helena.

    SvaraRadera
  2. Jättefint ris! Gott med nybakat bröd, va sugen jag blev!

    Ge Rasmus en kram, han var en sån trevlig prick! För visst var det han som var med på Humlan...

    Glad påsk! KRAM

    SvaraRadera

uppercut

hotel