lördag 7 mars 2009

Lördag kväll...

Som ni ser har jag ändrat på det ena och det andra på sidan, är inte helt nöjd med layouten så den kanske ändras snart igen!

Jag har blivit smittad av Williams förkylning, känner mig seg och trött också svider det i halsen och rinner i näsan. Det är väldigt synd om mig!!!
Fast det är mer synd om William som fått feber igen och bara sover och grinar, får kanske uppsöka doktor igen om det inte ger sig.

Har varit på Må bättre mässa idag, men jag mår inte bättre för det! sämre...
Det var mycket information om olika hälsokurer, Herbalife osv. Viktväktarna var där men det känns som jag gjort mitt där fast man vet aldrig...
Det fanns mycket prova på saker också, massage i alla dess former, ljusterapi, sminkning och massa mera, fast det var ganska dyrt tyckte jag! Provade inget...

Nu ska jag sova tror jag?
God natt!

2 kommentarer:

  1. Hej stackars dig....
    Här är full snöstorm, micke och sanne är på scouternas vårstämma och jag väntar på tre tollare som har bokat träning, vill du byta?
    Egentligen borde jag vara inne och jobba med bildspelet till data kursen!!snart är det sommar.
    Helena.

    SvaraRadera
  2. Ps. spikmattan du har på reklamen kan jag rekomendera, köpte en i höstas och den är otrolig...ds
    H.

    SvaraRadera

uppercut

hotel