onsdag 18 februari 2015

Återuppstånden

Hade tänkt denna blogg få vila för evigt men så kom jag på andra tankar. Kanske är det nu och framåt som den kommer att behövas som mest. Jag menar, livet med DS, det blir både lättare och svårare för både oss och William. Skolan kan behöva ventileras lite, och min virkning, den måste ju få visas upp lite nu och då!

Ibland kan det vara skönt att få dela allt som är både jobbigt och roligt, svårt och lätt. Det var ju det som syftet var med denna blogg var från början. Men jag kan känna att jag förändrat min uppfattning om att skriva om William här, kanske är det för att han blivit större, snart tio år. Eller så har jag förändrats, jag vet inte?
jag får se hur det känns med detta framöver, kanske får ni bara läsa om min virkning, taxarna och om mitt skolarbete, spännande va?

                                           En liten bild på Maja- sötnos bjuder jag på i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uppercut

hotel