fredag 29 oktober 2010

Gissa vad?


....Jo i morgon ska vi ha Tjejplans återträff! För er som inte vet så var jag med på Mixmegapols tjejplan tidigare i våras. Och i morgon ska jag få träffa inte alla men i alla fall ganska många utav tjejerna som var med igen! Det ska bli skitkul!

En av tjejerna som var med på tjejplanet äger Harrys här i Örebro så det blir alltså här i min egen stad som återträffen blir! Men för att vi ska hinna träffas så mycket som det bara går så ska vi sova över hos den andra tjejen från Örebro, tack för det Annika...

Vi ska börja kvällen med erotikparty, spännande, eller hur? jag rodnar redan!!! Det är Katja som driver en egen erotik firma, LOVECORNER som ska hålla i det! sen blir det massa andra roligheter på Harrys, kommer att bli toppen tror jag!Så här kul blir det väll inte igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

uppercut

hotel