måndag 9 mars 2009

Förändring och längtan till vår!


William badar ute sommaren 2006.

Jag är inne i en förändrings period, jag vill förändra allt. Förändra frisyr och hårfärg, bloggen och så skulle jag väldigt gärna vilja förändra mitt hem men det får jag vänta med tills jag blivit rik!

Jag har som ni kanske märkt bytt ut den gamla reklamen mot ny här på sidan, snyggare tycker jag, vad tycker ni, är det fult med reklam?

Hur som helst så ska jag bli rik hade jag tänkt, med hjälp av reklamen! Det lär väll ta sin lilla tid kan jag tro! ;-)

Tror det är våren som gör att man vill förändra, ha mer färg och mönster, eller rättare sagt längtan efter våren som aldrig kommer! Men idag är det i alla fall takdropp men i övrigt grått och trist, våren känns väldigt avlägsen!

Längtar efter att kunna sitta ute i trädgården och läsa med en kopp kaffe.
Tänk när man kan sätta på barnen en tjocktröja och keps och släppa ut dom att leka ute i sandlådan samtidigt som man själv kan påta lite i rabatterna eller växthuset, åhhh vad jag längtar!
Ska bli kul att se vad William kommer att sig för med utomhus i år, vad han lärt sig från förra våren/sommaren.

Jag kan riktigt känna solens strålar och känna lukten av vår och höra fåglarnas kvitter, så mycket längtar jag efter VÅREN!

4 kommentarer:

  1. Ja va skönt det ska bli med vår, fast jag börjar ju jobba snart... Men det ska bli skönare att gå iaf!

    Din reklam ser fin ut :o) ska kika närmare på den ;), kanske ska byta jag med eftersom den jag har inte gör någon nytta!

    kram ylva

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att det var en alldeles för söt bild!!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kille:-)

    Lät inte helt fel med kaffe och en bok i solen,det hade jag kunnat gjort idag för här har solen strålat. Får passa på imorgon när Ebba är på dagis och Lucas ligger i soffan och är sjuk...
    Då ska jag ta en bloggbild:-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fick du inte till hjärtan.. Nee jag har inga siffror till höger men har du det kan du ju testa att hålla inne Alt och 3:an inte den uppe utan på sidan sammtidigt..

    Lycka till ♥:-)

    SvaraRadera

uppercut

hotel