tisdag 17 februari 2009

Trött...


I dag känner jag mig helt borta...
Det var länge sedan jag hade en bebis och fick nattsömnen störd. Men i natt fick jag återuppleva denna (hemska) tid!
William har vaknat ca 1 gång/timma hela natten, han har inte kräkts men gnällt och farit runt, ulkat lite och sedan somnat.
För en annan tar det ju en stund att somna om, och så precis när man lyckats somna så var det dags igen, känns det som! Känner mig ganska seeeg...
Fast jag vet att många av er andra har sådana här natten för jämnan, stackare!

Tur att det finns kaffe!

Det blir i alla fall inga fler bebisar här, det är ett som är säkert!

1 kommentar:

  1. Nej det kan jag förstå. Barnen har sportlov och jag jobbar som vanligt. Micke är ledig så han och Linus är och skjuter luftgevär, andra dagen på rad. Helena.

    SvaraRadera

uppercut

hotel