torsdag 8 januari 2009

Vardag och snubbel...

Då har vardagen börjat igen då!
Idag började skolan och jag började jobba och William har börjat på dagis! Vi träffade den nya fröken som ska ha lite hand om W, hon verkade jätte bra och kunde tecken, super! Vi ska träffas och prata igenom lite hur vi ska gå till väga med träning och allt, känns bra!

William sitter så stolt på sin nya stol, han är stor nu - tycker han också! Fast stolsdynan i form av en krabba som vi köpte till stolen är han livrädd för! Vilket storebror tycker är jätte kul, jagar honom genom hela huset med den, stora syskon kan vara så dumma ibland! (jag vet!)

Idag ramlade jag mitt på stan! Pinsamt... men det var glas halt! Men fy vad det var pinsamt!
Jag ramlade en annan gång också, för länge sedan... Mitt framför scenen där "Boppers" spelade, vi stod alltså längst fram - där alla såg! Jag tog bara ett steg bakåt och där var det en liten grop, plupp så låg jag! Och Stina som jag stod där med hade just vänt bort huvudet och när hon tittade tillbaka stod hon där och spejade - hallå, vart tog hon vägen? Och där låg jag och ropade, hallå...! här är jag... Pinsamt! Det berodde inte alls på något jag druckit, om ni undrar!

7 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA ja du är allt bra snubblig av dej tänk att ja kommer ihåg de där me boppers men ja minns att du hade en öl i handen hehe och att de satt en suuuppper snygg kille mitt framför där du ramlade,och jag som trodde du hade lämnat mej där å så låg du rak lång på marken hehe vilken syn

    SvaraRadera
  2. Helt UNDERBAR bild *pekar upp*


    Du får skaffa broddar...
    finns på Apoteket.. haha

    Må så gott vännen!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja han är en riktig liten sötis!

    Ska ta en tur till Apoteket idag! ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg!

    Ha,ha vad pinsamt med snubblingen...

    KRAM

    SvaraRadera
  5. om man vill rädda sig i såna situationer så låtsas man plocka upp nåt viktigt pyttelitet som ligger på marken där man fallit.
    Det funkar varje gång.

    Lycka till!

    ;o)

    SvaraRadera
  6. Vet inte om det hade funkat, jag låg på rygg med benen upp och glasögonen ca en halvmeter ifrån mig!
    kanske kunde låtsats att jag spanade på nått ovanför mig?

    Men om jag ramlar framåt nån gång ska jag testa det!
    Tack för tipset!

    SvaraRadera

uppercut

hotel