söndag 11 januari 2009

Let´s dance...

Bambi på hal is....
Jag var bara tvungen att "glutta" lite hos "Blondinbella" efter let´s dance i fredags. Jag trodde att hon skulle vara skit bra efter allt snack om att dom hade tränat mest och att hon trodde att hon skulle vinna! (det trodde hon också)
Men aj, aj, aj, det var ju inte så bra! Hon är ju vacker som en dag, med ben som jag tror att de flesta är avundsjuka på! men det var just benen... Hon var liksom lite "kobent" och hade ingen vidare stadja i dom, dom liksom sladdrade tyckte jag!
Nu är ju inte jag någon expert på att dansa, lååångt därifrån men jag går ju inte ut och säger att jag är skit bra heller!
(När jag ska vara med i Let´s dance så blir jag nog det årets "Lasse Brandeby eller han på tv4 sporten", för jag ska ju vara med, eller?)

Men åter till blondibellas blogg! Hon skriver att hon var supernöjd över sitt framträdande men att domarna var lite snåla på poäng, men om man vill ha höga poäng så måste man ju förtjäna dom, eller?

Fast hon var ju inte den ända som var "kass" det var fler dåliga en bra - men dom kanske tar sig med tiden, måste vara väldigt nervöst...

Bäst var i alla fall Morgan Alling, shit vilken skräll! Trodde att han skulle vara i klass med Brandeby men shi fick jag! Laila Bagge var bra också!

1 kommentar:

  1. haha ja minns några som va på buggkurs å jädrar va svårt å va vissa fick snurra med läraren hehe....men dansa de kan vi nu jopps
    vart hittar du denna blonda dams blogg?

    SvaraRadera

uppercut

hotel